crazy, crazy, crazy, crazy night

Gårkvällen var rolig. Roligaste på ett bra tag, faktiskt! Efter en finemang middag i Vänge-hoodet åkte jag, Ebba, Thor och Ludwig till stan. Där irrade vi omkring i hela Visby, ut på Terra Nova och sen till ÖB. Isak bjöd oss på kalas och mannen som ägde festen, Martin, släppte in oss. Klassfest med sam media var bättre än anat. I en liten stuga huserade vi, dansade till gamla hits. Mambo no.5, Hey ya, Stjärna på himmelen och I'm blue var några av de dansframkallande alstrena.
Jag hittade min Fija där också, det var en trevlig överraskning. Vi poängsatte en rumpa och dansade crazy. Ebba var i gasen som vanligt, hon vet hur man gör mig glad, minsann!
När vi kom hem till Lubbah skulle jag och Isak se Kung Pow, men jag kunde inte fokusera så jag somnade bredvid Ebba på golvet istället. Efter en natt utanför madrassen är jag inte så jete-utvilad, men jag är glad ändå!
Ikväll blir det chill med någon söt chompiz.

Kolla in Håkan också, den här låten funkar till alla känslor. Jag är mest glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback