Damn! I wish I was a lesbian

71276-244
(Mina bebisar Julia, Agnes och Anna i Stockholm!)


Formen idag var underbar, jag är så tacksam för att jag fick byta till bild och form, det är ju fucking amazing.
Det bästa på dagen var ändå imorse. Jag gick alldeles ensam på väg till skolan när Elias och Gustav kommer. Gurta, riddaren på vit springare, plockade upp mig på hans cykel och sedan skjutsade han mig till skolan. En riktig gentleman är han!
I det stora hela har dagen varit vanlig. Vi var lite freaky i matsalen, det var skojsigt. Jag lyckades också tappa ner en okänd grönsak innanför min tröja. Det kändes lite konstigt!
Nu ska jag bannemig se på Top Model cykle nine, majgad. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: m

hello saferide

2008-03-19 @ 23:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback