Okeej


For all you party animals out there. Lets do it in the butt. What what?
Nu ska jag släpa med mig Josefine till Ellen och ze görls. Vi ska äta kakor, fast eftersom jag inte tänker ta med mig några egna kommer jag inte att få äta. Ge och ta heter det, och jag kan inte ge. Inget ta för mig!
Det är såklart resultatet efter ett liv utan bak-kunskaper samt ett alldeles för stort pengaflöde från mitt konto!

Till Pernilla: Tack, jag blir nästan rörd av det du skrev, så glad blev jag! Jag uppskattar såna uppmuntringar otroligt mycket, det där fick mig att vilja göra värsta foto-reportaget. Tack, tack,tack C:

Kommentarer
Postat av: anna

Samwell är en fin kille.

2008-03-26 @ 02:12:16
Postat av: Matilda

Jooo, han är ju det :)
Faktiskt andra gången han är med i bloggen, men det är han fan värd!

Postat av: Pernilla

endast sanningen :) men vad bra att du tog åt dig, för det var meningen! keep on doing the good work girl! ta hand om dig!

2008-03-28 @ 17:47:11
URL: http://www.pernillahellqvist.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback