TRIBUTE

71276-243

ANNA


En hyllning till, ja det är nog, min bästa vän!
Anna Annsi Brääns Ansobitch Bransiboi Brandström (kalla henne vad du vill).
Hon är snel som en hest, helt knäpp i huvet, rolig som få och alldeles to-die-for.
Jag är her own personal mongo och hon är mitt.
Vi liksom tänker likadant, som värsta brain-signal-skickare. That's cool man.
Jag saknar henne efter en dag, och hon saknar mig.. Hoppas jag.

Därför vill jag lägga in en prima bild och en liten puss. (Anna, du vet vilken puss jag menar.)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: annso branditchi

Om jag hade haft en blogg hade jag gjort en lika fin hyllning till dig. Nu har jag inte det, men jag vill härmed säga tack och det samma :D och PUSS!

2008-03-19 @ 16:00:20
Postat av: apa

... och en sak till. MATILDA ÄR BÄST!

2008-03-19 @ 20:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback