full på liseberg

..och jag liksom verkligen behöver asmycket popcorn just nu. Med smörsmak och inget annat.
Kanske poppa popcorn och hoppa i min säng som en viss sommarplåga säger. Jag säger dock inte emot, det hade varit mysigt.
Fast just nu vill jag träffa alla mina underbara vänner. Faktiskt, jag vet inte om jag varit lyckligare än vad jag är just i nuläget. Valborg var perfekt, med mina perfekta vapendragare. Milly saknades dock, men man kan ju inte få allt på en gång. Eller?
På tal om valborg eller på tal om ingenting. Liksom.
Popcorn it is, all you lords.

Kommentarer
Postat av: Milly

(skall jag berätta en hemlis? jag skulle ha haft tusen gånger roligare med dig och er...surt. nästa valborg (nästa festtillfälle för tusan!!) är jag din hela natten)

Postat av: Matilda

Milly:
ÅÅååh, lillen. Vi ses imorrn med partyhatten på och allt. Och.. är du inne på msn nu skickar jag en fin partybild. Hih

2008-05-02 @ 21:38:48
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback