good love is hard to find

Idag har jag blivit 2 par skor rikare; ett par från Din Sko och ett par från Friendh's! Men det var inte det bästa som hände mig idag! Av min älskade Agnes och Martin fick jag en (jetenajs) jeansjacka och ett superfint kort som dom gjort. Tack, tack, tack C:
Jag fick också en present av Torun, Agnes lillasyster. Hon är typ den bästa tolvåringen jag vet. Jag fick ett foto på Torre och på ramen stod det Friends 4-ever, haha. Så jävla fint! Även hon hade gjort ett kort, och så fick jag choklad också. Snälla familjen Dahlström alltså!

Jag var med (nästan) alla mina finaste idag; Ebba, Josefine, Ellen, Anna, Olivia och Agnes. Dock rådde det delade meningar om vart vi skulle gå etc. Jag var sepehungrig så efter massor av gnäll fick jag äntligen äta pommes frites. Oh yeah, that's mah thang!
Som vanligt när solen skiner så var det dags för Almedalshäng. Vi hittade Koffe, Axel och Johanna och vi slog oss ner, sen kom även Robert. Mys-pys!


Nu ska jag mysa ner mig i min soffa och för en gångs skull vara hemma ikväll. Poss Adjö


Kommentarer
Postat av: Ebba

biibii,
:T

2008-05-23 @ 22:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback