good vibrations

Jag somnade tidigt igår, vilket var superduperskönt. Ändå är jag helt trött idag.
Istället för att sitta hemma hela dagen gick jag till stan, och inne på en liten gränd träffade jag Ebba och Josefine.. bara sådär! De berättade att Aggi, Olle och Torun var på stan så jag ringde en signal.
Jag träffade ponnysarna och köpte en tröja och en morsdagspresent på Indiska. Torun kom med den briljanta idén om att äta på Max. Olivia gick hem, men jag och Agnes sa ja! Torre gav mig tips och var allmänt skön. Som sagt; hon är typ den bästa tolvåringen jag vet!


Nu är jag nyss hemkommen. Ikväll ska jag ut och röja, kanske till Effes. Vi får se vart vinden (och mina kompisar) för mig. Hejro!

(Love-lo-love Beach Boys)

Kommentarer
Postat av: Anonym

we all love torun :)

2008-05-25 @ 19:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback