Hatasöndag.com

Hallå!
Igår kom mina fina vänner Ebba, Josefine, Cornelia och Milly hem till mig innan Effes. Vi gjorde typ ingentiiing, men det var la trevligt iaf. På Effes var det tyvärr inte mycket folk alls, men de som var där var jättetrevliga! När bandet spelat klart skulle vi på efterfest, men när vi nästan var framme fick vi inte komma. Istället stod vi i en korsning och... stod. Lite halvkul sådär. Trots det var jag hemma vid 3 ungefär, helt förundrad över hur klockan hunnit bli så mycket.
Idag har jag bara slappat, samt övningskört lite. Fyfan vad dålig jag är på backstartar, haha. Jag skämdes något när mina nerver tog över och en bil väntade bakom mig. Hur många motorstopp? Säkert 8!

Annars har jag haft en myra innanför min tröja idag. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback