hej, jag ringer på uppdrag av tre

Efter en hård dag är jag äntligen hemma!
Som vanligt förgyllde mina kamrater min dag, men skulle jag skriva allt roligt som hänt skulle blogg.se haverera av överbelastning. Såå..
När sista lektionen äntligen slutat träffade jag Anna, vi köpte bullar och satte oss i Almedalen. På väg ner dit hittade vi ett riktigt stort turistgäng, vi var deras attraktion och de var våran. Man slutar aldrig förundras över folk som kommer hit.
Jag och Annsi reflekterade över vårat problem inom ett visst område. Tyvärr kom vi inte fram till någon riktig lösning så vi började göra bus istället. Det var roligt, må ni veta!

En sak som inte är så rolig är datorn, så nu ska jag läsa istället. (Jag måste ju bli lite litterärt bildad.)
   Sorry ella att jag är sämst på att blogga nuförtiden, men våren är här och jag har annat för mig.

Hej och adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback