i love the colorful clothes she wears

Efter stress och matlagning med Ebba och Josefine (Tack!) kom mina allra finaste hit. Bara för att dom är så fina ska jag skriva allas namn: Ebba, Josefine (såklart), Cajsa, Milly, Josefina, Olivia, Hedvig, Anna, Julia och Agnes. Jag fick finfina presenter och det kunde inte blivit bättre! Skivan  Absolute Heda *en skön mix av låta du ba ELSKA* gick varm hela kvällen. Efter mat, vattenpipa och skratt skulle vi forsla 11 tjejer till en annan breddgrad. Det tog hur lång tid som helst och vi förlorade några på vägen. Till slut kom vi till vår slutdestination; Jonas. Det var kul och jag var glad.

Idag sov jag till klockan 15.40 vilket inte är helt okej. 12 timmars sömn, det är lite för mycket för mig. Jag är helt seg och konstig.
Därför ska jag ringa Josefina nu...
...men hon är "abbonenten du söker kan inte nås för tillfället".

Hepp. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: jeanette

hoppas du får en bra dag :)

Postat av: Ebba

du har fina beeeeeen,

2008-05-31 @ 19:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback