it's static craziness to me, is it a solar fever?

Dagen har spenderats i kärnämnenas tecken, som vanligt. Helt astråkigt! Efter skolan åkte jag och Ebba på introduktionsmöte på Donken, som är vårat sommarjobb. Med gratis dricka gick allt som en dans.
Just nu töjer jag mitt andra hål, eftersom det första är helt fucked up. Så, med en fet nål i örat sitter jag här och lyssnar på fin musik. Dock har jag astråkigt och väntar bara på att min drömprins ska fånga upp mig och ta med mig på äventyr.. eller nåt!

Andra delen av nationella provet i matte imorgon. Lycka till alla, men främst; Lycka till mig själv (AAAH!!)!

Hejhoj!

Kommentarer
Postat av: albin

nej men skärp dig, du har typ stulit min musiksmak rakt av (iofs antagligen fullt omedvetet). eller åtminstone [ingenting] och så förra årets kanske bästa skiva så klart. sjukt bra låt, a sentene of sorts alltså...!

Postat av: Matilda

Skärp dig själv! Helt omedvetet har jag snott din musiksmak, eller så har du snott min. Eller så har vi helt enkelt lika! Hoho

2008-05-12 @ 22:41:31
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: Anonym

Nej, töj inte! Det är så fult. :)

2008-05-13 @ 09:40:12
Postat av: Matilda

Synd att vi har delade åsikter :)

2008-05-13 @ 19:34:37
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback