Lithium

Idag var en fin dag! En fika på Vinäger med bästa Josefina slår aldrig fel. Vi pratade i flera timmar och vi både skrattade och grät.. typ. Ingen känner mig som Josefina, hon förstår mig och jag tror jag förstår henne. Det är hemskt synd att vi ses så sällan nuförtiden.
På Söndag, om det är bra väder, ska vi ha picknick på något mysigt ställe, och det ser jag verkligen fram emot!

Nu ska jag nog plinka lite på basen, den har verkligen blivit min bästa vän nu på sistone.
Puss. Hejdå. Nyp. Kram. Spark. Adjö. Klapp.

(Jag har också funnit min kärlek för Nirvana igen, damm-damm på favoritalbumet)

Kommentarer
Postat av: Jossssssan

Nu SKA vi bli bättre på att ses. Det lovar jag:)För vi bor ju faktiskt nästan grannar

Postat av: Malin

Det skall vara 4-5C, Mattias och Nirvana, eller hur?

2008-05-15 @ 22:37:55
Postat av: Matilda

Malin: Haha, lätt! Men Mattias!? Var det vikarien med hål i kalsongerna? Hahaha

2008-05-15 @ 23:04:41
URL: http://mitildi.blogg.se
Postat av: Malin

Haha, ja! :) Det var ju han som först visade oss Nirvana.

2008-05-16 @ 06:43:53
Postat av: Matilda

Aah, det har jag inget minne av, men det stämmer nog C: Haha

2008-05-16 @ 06:54:38
URL: http://mitildi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback