sun, sun, sun, here it comes

Inte blev det något UKM för min del igår. Nej, jag och Agnes gick till Adelsgatan där vi helt otippat hittade Hedvig och Olivia. Vi bestämde oss för att köpa lunch och förtära den i Almedalen. Sagt och gjort: Vi gick dit och satte oss med våra jättegoda bröd. Olivia och Hedvig gick ganska tidigt, men jag och Aggi satt kvar. Efter en stund hittade Ludwig och Simon oss och vice versa, så vi gick dit och satte oss.
Efter ett tag kom alla möjliga personer, men främst två av mina favoriter; Ebba och Josefine.
När vi suttit och stekt, bollat lite, rökt vattenpipa och lyssnat på musik bestämde vi oss för att åka till Maxi. Grillning stod nämligen på schemat inför kvällen.
Jag, Ebbson och Jossan träffade Julia och Amanda på Strandpromenaden, och sen kom fler trevliga tjejer. Några mysiga timmar senare kom gänget. Säkert 50 personer dök helt plötsligt upp från ingenting. Tyvärr ingen jag kände, eller ville umgås med, så jag och mina polers drog vidare.
Till slut hamnade jag, Ebba, Jossan och Amanda hos Linn. Det var skojsigt och där träffade jag även de legendariska Ville och Fredrik. Duons ena halva Fredrik och jag diskuterade besöksrekord på bloggarna och jag fick se mig besegrad. Dock länkade de gärna till mig om jag länkade till dem, och vafan.. det kan ju inte skada!?
Alldeles för sent cyklade jag hem.

Just nu pirrar det i magen på grund av den stundande avslutningskonserten på Effes. Jag är skitnervös. Nu ska jag duscha och hoppas att allt går som smort senare. Puss och baj.

Kommentarer
Postat av: Ebba

puts i pannan

2008-05-11 @ 15:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback