the story of the impossible

Igår träffade jag lite random personer innan jag, Axel, Josefine och Thor bestämde oss för film. Hemma hos Axel blev vi bjudna på gott te och fin musik, och senare filmen Flood. Josefine och Thore somnade! Nästan en chock att inte jag gjorde det. Filmen var iaf dålig, tyvärr. Dåliga effekter och själva handlingen var ganska tråkig.
Jag somnade för sent som vanligt, och vaknade halv tolv idag. Elfrida Andrée hade inte Operation Dagsverke så vi var lediga. Istället för att slappa åkte jag och Jossan till skolan och målade. Jag började, och blev klar, med min kolteckning av en kastanj.
Som en liten paus åkte jag och Jossan runt i korridorerna med stolar (med hjul). Det var jättekul, faktiskt. En annan sak som är kul är att 2orna (tror jag!?) målar om i vår korridor, jag tror det blir bra!

Nu är jag sepetrött så jag ska slumra en stund innan Top Model-finalen. Haj!

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag har tänkt se den filmen i evigheter, tur att jag inte behöver det nu! Vi ses imorn fisfia C:D

2008-05-14 @ 20:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback