the sunlight plays upon her hair

Snälla, slå mig med en fläskfilé. Jag skolkade idag. INTE OKEJ. Det visade sig vara matteprov så jag sprang iväg. Istället gick jag på stan med min Ebba. Hon är så fin. Som en såndär liten rosenväxt som man får ibland när man fyller år.
Jag köpte ett grönt linne.. och ett vitt som satt som ett anus typ. Det blir till att lämna tillbaka imorgon! Vi svängde också in på jobbet för att snicksnacka med bossen. Han är så jävla schysst, och gullig, som Ebba uttryckte det.
Som om inte allt vore nog kalaskul så övningskörde jag nyss. Jag är smokin' alltså!


..och nu hänger ångesten över mig som ett tungt moln. Maaassor av bilduppgifter samt lite annat smått och gott måste vara inlämnat på fredag. Skona mig!

Jag avslutar med ett citat av Josefine-fin: Skåda och beskåda!


Kommentarer
Postat av: Ebba

smäll på fingrarna med fryst korv !

2008-05-26 @ 23:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback