Until we bleed

Jag hade en apbra kväll med Josefine igår. Först satt vi fast i mitt rum ett bra tag, Thor kom och vi tog lång tid på oss. När vi väl kom till Effes möttes vi av, för det mesta, bestörtade miner. Det verkade inte vara något drag. Vad gör man då? Fixar drag, såklart! Jossan och jag satt knappt stilla och det var jätteroligt. Man får väl bara säga tack (och grattis) till Emely som hade sin 18-årsfest där!
När Effes stängde drog vi till Rassmus, där vi inte kände oss välkomna (det var dock inte Rass' fel). Huja! Jag blev förvånad över hur vissa killar kan bete sig, herregud! I ilfart cyklade vi hem till mig, med Ebba på pakethållaren. Alldeles för sent somnade vi i min säng, alla tre. Solen sken då redan på min vägg. Jag låg skavfötters med Ebba och Jos-fin. Jag vaknade av Ebbas tå som tryckte upp min nos till ett äkta gristryne. Man tackar, man tackar!


Idag var jag och Jossan i Almedalen. Vi hade med oss pommes frites och massor av ketchup. Det var übermys! På hemvägen köpte vi den bästa glassen någonsin; Calippo Refresch (eller något liknande). Myms!

Nu ska jag sova för att se ännu en bajsmåndag uppstå. Tjipp

(och Kleerups nya album är bäst)

Kommentarer
Postat av: skåda och beskåda (((:

tackkkkk för kvällen matil-mat!

2008-05-26 @ 15:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback