What you gonna do until i catch you?

Nog för att både Alina och Jacob har jävligt snygga bloggdesigns så slå dock inget Ebbas. Jag känner mig som en liten kung på Photoshop och tillsammans skapade vi en hyllning till det som Ebba gillar minst; korv.

Istället för att plugga har jag idag sett på tv, varit mongohungrig, ätit massor, lagat mat, ätit lite mer, varit med Ebba samt sett på tv. Ja, det blir bara ännu mer att göra imorgon. Nu ska jag smyga till min säng. Ebbas doft får mig att känna att hon alltid är nära.


What you gonna do when it all breaks down,
Take another heart through the lonely town?
What you gonna do when she turns around,
And says i never, ever thought that you'd be messing around?
But then you dance, dance, dance,
with the woman that let you
How's it gonna feel until i catch you,
What you gonna do when she turns around
And says you broken another heart that was broken down,
It's a crying shame, that the love you've made
Is a cross that you bear when it's cold
Why don't you leave me alone?

Kommentarer
Postat av: albin

nog för att du gillar magic numbers, men jag har sett dem. frågan är bara om jag minns att jag sett dem.

Postat av: Anonym

lösenord juu!

2008-05-28 @ 14:13:47
Postat av: Ebba

FIXAT

2008-05-28 @ 20:33:48
Postat av: alina

tack!! å alla vet att du är PRO på ps!

2008-05-28 @ 23:00:09
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback