I can't take my eyes of you

Mormen och morfen var så glada igår. De bjöd på (här ska det vara något fancy ord, men jag minns ej) kalvfilé med hummer, tryffel, sparris och potatisgratäng. Till efterrätt fick vi mullbärsparfait med vit choklad. Fiiiiiiiiiiint!
Min kusindotter Tuva startade viskleken på Lingården, och alla hakade på. Det finaste som bildades måste varit "Bosse torkar skit med slipsen". Det var kul att se alla vuxna bli så glada av en sådan simpel lek, även mina 80-plus:isar tyckte om den.
Även fina släktmiddagar har sina slut, så jag sprang ifrån och träffade Olivia. Vi gick till Almedalsbiblioteket och lyssnade på fin musik. Bäst var helt klart Urmas Plant, man blev ju helt lycklig. En äldre kvinna rev av en dans och mitt hjärta fylldes med glädje.

Olivia glömde bort mig och gick hem. Jag och Siri gick då till Nunnan och Lillebror istället. Det kändes lite misslyckat så vi tog följe med Ludvig och Elias hem till Albin. Vi byggde koja och rullade in oss i filtar. Till slut hamnade  fem, mer eller mindre, stycken killar i samma säng. Det blev naughty business så jag satt på mitt egna lilla hörn.
Snelhestarna följde mig en litenliten bit hem. Hemma sov jag. Sen vaknade jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

LICKYLICKY PÅ DIN LIPPYLIPPY, UNDERBARHHHGT UNDERLIIIIIV HE HE HE. SHAVE YOUR ASS BIAAATCH.

2008-10-06 @ 14:09:37
Postat av: Matilda

Jaaaaaaadock!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback