COGLIONE

Jag är glad. Italienskaprovet var, efter 10 minuters plugg, det enklaste prov jag någonsin gjort. Eftersom min hjärna ibland slår på sitt fotografiska minne kunde jag bara blunda. Då visade sig hela sidorna framför mina ögon, och jag kunde bara skriva av. Som en sorts digital fusklapp i huvudet.


Imorgon ska jag vara på yrkes- och studiemässan. Vill ni gå bild (JA DET VILL NI!) ska ni komma till mig. Jag är snel.
Politiker är dock dumma, ibland. År 2010 tas de estetiska programmen bort och ersätts med humanistiska. Lille Janne Björkis, vad tänkte du där?
Det jag vill säga är att alla som funderar på gymnasium, gå estet för tusan, ni kan vara de sista!!!!!!!!!!!!!

Godnatt i magen, där det kurrar. Nu.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Men oj, 2010? då måste det betyda att jag inte skulle kunna gå estet eller så, för 2010 går jag ut 9:an? eller vad? =')

2008-10-01 @ 19:18:36
Postat av: Matilda

Filippa: Ja, precis! Förhoppningsvis har vi bytt regering tills dess, eller så inser dom hur dumt det är att ta bort de estetiska programmen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback