en trumpet om dagen gör en hård i magen

Dagens...
...dutti: Jobbade på lektionen!
...trening: Springa i jympasal, hoppa olika hinder
...konst: snopp på mitt finger med permanent penna, av ebbort
...favismat: lingonsylt (till kroppkakan)
...fabosås: smör
...favoböna i skolan: mörkmörkröd
...marsvin: Harry
...knas: säga hej..nej i matsal
...ord: spanjolett
...svett: panna, mustasch, rygg, bröst, tinning, hår, armhåla, hand
...häng i annans lägenhet utan den bosatte själv: Millys
...utflippade: använda godis som sugrör

Jag är trött som en trött människa. Jag lyssnar på babababa. Min säng är röd. Fin. Mjuk. Lockande.
Läsa lite The Piano Teacher. Jag har blivit så jävla kulturell. Jag läser t o m på engelska.
Jag börjar alla meningar med Jag. Godnatt kompisarna. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback