fancy footwork


foto av Juicefis och reddi av Mattiman.
MODELL: JAG, MATTO!


Jag skriver krönika. Eller kåseri. Kanske en liten berättelse? Jag vetifan vad jag håller på med, skriver gör jag i alla fall. 

En liten lista i krigens tider:
Dagens...
...klädsel: Team Sportia-tröja, trose samt grå ferj på beni.
...dutti: Skriva i almenacka. Jobba med mammy. Röra på mig i 10 minuter.
...röv: Snyggast var Jossans för man såg den ej,. heheheheheheheheheehee..ehe (skämta meddi)
...chock: Olivias intraskande på italienskan (hon bor ju i Sthlm! Inte nu längre)
...fabolitmat: lingonsylt (på pannkakan)
...fabodricka: chailatte på mitt sätt
...tokighet: jag ställde cykeln vid steffenhuset!!!!!!!! (!!!!!!!!!!)
...asbra: tjatta med min blivande försörjare
...väggmåleri: min toalett
...inramling i hylla: på min toalett
...ord: spanjolett (alla dagars ord)
...munk: den som fanns i kaffis
...låt: RIKKALICIOUS med Kissy Sell Out



Nu är listan slut. Den blev bra.
Ryggvärk. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vart är dina braller ifrån? (:

2008-09-15 @ 22:13:13
Postat av: Matilda

Lisa: De är från good old Cheap Monday C:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback