häng kvar lite till

Vad är felet på mig liksom?

Ont i huvet varje jekla dag. Nu sitter jag hemma. Jag har städat upp två strumpor från mitt golv. De placerades 1,5 m längre bort i mitt rum. På golvet. Där ligger de så fint.
Det enda som egentligen stör mig precis nu är att jag är kissnödig. Ska man orka resa på sig? Nej. Just det.
Allt är så sjuhelsikes jobbigt för mig idag. Det är dock såna här dagar man är glad att man har en skylt. En alldeles egen skylt som visar att: Här finns det brandsläckare! Fast det finns det ju inte. Brandsläckare alltså. Jag har bara skylten. Jag ska skapa nånting spexigt av den en vacker dag.

Men de vackra dagar man väntar på kommer oftast aldrig. Det är nog det som är felet på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback