Palmitos Park

Igår var en fin dag. Jag fikade med Anna och Hedvig och sen satt vi bara på mjuri, jättelänge. Så jävla mysigt, I tell ya. Efter det åkte jag hem med boarden för att duscha och äta...mat. Duschen var skön och maten var god. Med lagom full glädjekvot åkte jag i full fart till Tjelvar. Där träffade jag en viss människa. Vi åkte till Bingaaahhhnnn och köpte godis. Sen hem till mig. Jag skrattade nästan oavbrutet..... tills det var dags att hitta busskortet. Helt borta! Jag skynde mi ti Ica Maxi och träffde Ebba och Josen. Bussi tog oss till Vänge och pizza i ugnen.
Några filmer senare gjorde vi en asbra grej. HEHE.
Sen sov vi.
Sen vaknade vi.
Sen åkte jag och Fisen hem.

IKVÄLL: McPersonalfest på McO'Leary's med McDonalds. Måste kolla McTime om jag fått nåt McMess. Adjöken


Kommentarer
Postat av: -

men är du helt bäst? JAAAA :'D

2008-09-14 @ 17:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback