treffe nytt fölk

Idag är det giorno delle lingue och jag sitter hemma. Kan framstå som lite konstigt då hela jag är en Matilda delle lingue. Dock orkar jag inte med bajshålan efteråt, så jag sitter hemma sålänge. Förlåt Diego :'C
På fotot idag ska jag skaka på en burk. Hela lektionen. Ja, jag framkallar film. Det är det tråkigaste med foto. Speciellt tråkigt blir det när alla bilder är dåliga, som mina kommer vara. T ex skulle jag fota panorering, men jag orkade inte anstränga mig så jag stod för nära vägen. Det var för ljust ute också, så allt var förgäves.
Stackars, stackars mig.


Efter skolan ska vi ut och fota för vårt företag. Hoppas det blir bra, jaja-ja-jaa!


Har ni tråkigt eller så, sök på "Mia och Klara" på Youtube. Tabita är min bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback