...och kysste mig iväg

Pannkakor med bär, glass, kolasås, banan och maränger. "Kan det bli bättre?" sitter ni nu och undrar i era svenska hem. Svaret är: Ja, det kan det. Om man är med sina finaste. De där som är bäst. Ungefär som en själv fast så olika. Jag har aldrig känt sån samhörighet med någon förut, som med er.
De som åt sig feta med mig igår var: Ebba, Josefine, Agnes, Milly, Ellen, Cornelia. Annsi och Mörten kom dock också! UN-DER-BAAAAAAAAAARGHT!!! (och jag är glad i hela magen, dock inte bara pga pannkakorna)


Imorse flög jag upp ur sängen och for iväg med mutti. Vi köpte färg till mitt badrum, både golv och väggar. Det gjorde mig inte ledsnare i själen, må jag säga. Ack, ack, ack. Det blir fint. Diverse duschslangar, nycklar och hyllor inhandlades. Jag drömde mest om en egen luftpistol. Det fanns massor av modeller. T o m riktiga hagelbössor. Det är mumma för töjsen, det! (Icke att förglömma att jag sa att jag ville bli jägare på Vi i ettan!!!)
Nu ska mitt exteriöra jag duschas och putsas. Jag hoppas på en förbättring. Nu är jag inte klar för:
INSPAAARK!
Hej och hå, vänner. Ikväll är det kalas!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Du är så jävla bäst! Coolast ever.

2008-09-06 @ 19:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback