you just can't run from the funnel of love

Det här med mat..
Jag har aldrig kunnat laga mat. Ja, om man bortser från pannkakor (för dom kan jag t o m vända i luften, det du!). Men sedan jag bara äter vegetariskt har jag varit tvungen att lära mig. Det ska vara näringsrikt, speciellt mycket protein. Meningen med det här inlägget är att:
Igår överträffade jag mig själv. Jag bjöd in min evige middagsgäst Josefine på pasta med improviserad sås. Och en sådan improvisation sedan! Satan vad gott det blev.
Här får ni receptet, som skapades under tiden jag lagade maten:
Lök, vitlök, matlagningsgrädde, tomatpuré, linser, canellinibönor, timjan, basilika, salt, vitpeppar.
Skitenkelt, men ack så gott.

Ack ack ack. Så gott. SÅ GOTT!
Nu jävlar ska jag bräda ner till Almedalen och träffa min favoritBoll.

Music maestro!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback