I should've calmed down

Här sitter jag alldeles för sent för mitt eget bästa.
Ikväll har jag jobbat, och eftersom jag och Madde hade sånt jävla flyt så belönade vi oss själva.
Med vin, och en drink, och lite mer vin och ja.. jävla trevligt var det. Vi pumpade musik och snackade gribbles. När Joda var superstängt mötte jag Bollen, Herman och Wille. Vi gled runt och hade det jävligt trevligt igen.
Jag gillar människor ibland alltså.

Imöra ska jag sive och sen parte och siupe å sådäre som man gera ibland som tonåring.
Frästen så gillar jag skolan för jag och Josebaj har vårt eget kontor med Leif GW Persson och färgglad ljusslinga. Kom och hälsa på någon dag väl!


Nu ska jag verkligen sova så att jag kan sova och sova och sova och sova och sova aslänge.
Heippa gribbs and bibbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback