the love you found in me

Idag vaknade jag upp hos le gribbz0r men drog snabbt som fan därifrån. Jag fick nämligen en snilleblixt, och en timme senare träffade jag Milly på stadens torg. Därifrån gick vi till Joda och åt brunchbuffé. Så JÄLA gott. Vi satt där i några timmar innan det blev shoppingdags.
MEN DET ÄR JU SÖNDAG!?!?? Tänker ni.
AAAH MEN ÅHLÉNS ÄR ÖPPET!!!! Säger jag.
Åhléns var det. Vi shoppade där ett jävligt bra tag.


Eller jag shoppade. Fin klening, strumpbyss, mysse, torrschampo och FYRA HÅRSPÄNNEN. Kul som fan.
Nu ska jag laga mig ett välsmakande mål mat. Välsmakande ska det bli!
Quornfilé och tyyyp bea. Ja vene men ja kan inte laga mat nej. Aa nej. Jo hej. Heippa.

(Saknar mitt och Jozens bås. Älskar mitt och Jozens bås. Vill älska med mitt och Jozens bås.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback