banana

Jag har hittat min drömman här på Gotland. Han ser ut som Jesus fast bättre. Aslångt hår och jättemycket skägg. Precis som jag gillar det! Ebba tycker det är äckligt...    Det är bara manligt jö.
Inatt blir det ett nytt år. Det ska firas på, än så länge, okänt vis. Jag är spontan så att säga. Eller så är jag och mina kompisar lata människor som inte bryr oss. HIHI.
Orkar inte ens tänka på alkohol, så jag festar på lycka och sprudlande mensvärk.
Somnar snart. Hejdå gott folk. Ses typ på 10-talet, och då menar jag inte 1910.
En hyllning till både Beetlejuice och Harry Belafonte. Sistnämnde har t o m gjort en låt som heter Matilda.
( MATILDAAAA MAATILDAAAA MAATILDA SHE TAKE ME MONEY AND RUN VENEZUELA!!!! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback