carry a queen

Hej mina vänner och okända fiender.
Julen flöt på stillsamt och sävligt. Jag fick många fina klappar, mest kläder och stålar. Det bästa var dock det som låg i det första paketet jag öppnade. EN RATTMUFF! Hahahahaha, min mamma alltså! Den är svart och fin, längtar tills jag får inviga den i mitt vrålåk.
Ikväll är det ju, som alla vet, vinterns galnaste utekväll; Juldagen. Självklart ska jag ut och slira på Visbygatorna. Som uppladdning har jag sett på film, badat bastu, haft kroppsmask (ett mystiskt hittepå), hårinpackning och ansiktsmask. När tiden känns rätt ska jag även färga mina ögonbryn och BUSa mig lite. Så jävla härligt ska ni veta! Woop-woop.
Ses ikväll alla små partybaggar. HEiPpA XoxoxoxoxOXOoxOXoxOXOxooxOXOoxoxXOoxo /Mittigörl

Kommentarer
Postat av: milly

hahahahahahh rattmuffen, äntligen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback