get your act together

Man tror att jullovet ska vara både givande och energiboostande. Jag vet inte vad jag ska tycka. Både mitt mentala och fysiska jag är helt jävla slut. Glömda skolarbeten gör sig påminda, men jag orkar inte göra något åt det. Aj fyfan saja ja bare.
Kvällen med Herman var iaf galet rolig. Ja, först var vi sofistikerade genom att dricka vin på Wallers, sedan fick man slappna av lite på Surfers. Där fanns många godsmakande vänner och mycket porlande öl. Dagen efter var inte lika "galet rolig". NEJTACK!
Jag vill inte ligga i soffan och löka en enda dag till. Det blir liksom lite tråkigt i längden. Lite kläder på, och lite mat i magen, sen drar jag... någonstans. He. Vart? Ja vene ja naj. 
(Ska man kanske kolla lite snygga Jonssons Expressare på Munken ikväll? Någon?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback