och jag har trampat på mitt eget hjärta

Jag har mått så dåligt. Igår spydde jag riktiga kaskadspyor, hahaha. Om jag inte varit så sjuk så hade jag skrattat åt mig själv. Gick runt med en hink och spydde samtidigt. Hade liksom grejer att göra.
Idag har jag mått lite bättre, och ikväll kunde jag äta igen. Wiuwiuwiu! Dock mår jag ännu dåligt, fattar inte vad som är fel på mig. Jag är alltid sjyyyk.
Som om inte detta vore nog så har jag klippt av mina älskade naglar. Fan, jag ångrar mig.
Vet inte om jag orkar ta mig till skolan imorgon. Om inte ska jag försöka måla lite grejer till mitt projektarbete, pallar inte ligga och halvsova en dag till.
Förresten, treafesten var sjuuuk. Fan vilket drag det blev, och det var betydligt fler där än det var förra festen. Tack alla som kom och gjorde kvällen!

Nu ska jag sova litegrann.. som om jag inte gjort det tillräckligt. BU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback