we wish ju a merry chrismes

Även idag har jag en frisyr som heter duga. Ska ännu skriva mitt PA-namn på hårbandet, sedan är jag redo. Lite retrofuturistiskt som Mina skulle sagt!
Dagen har, precis som gårdagen, spenderats i Visbys coolaste citycentr0m. Jag har pekat på grejer jag vill ha! Bl a ett helt galet sexigt nattlinne. Ser fram emot att få visa det för min pojkvän mina låtsaskompisar. Jaja. En vacker dag, Mittos, en vacker dag...
BTW
Ni vet ju hur mycket jag älskar photobooth, och även att det förekommer många sådana bilder här i bloggen. En sak ska ni dock veta; jag är inte värst - Josebajo har en photobooth-blogg. Nu med julkalender.
KOLLA IN DEN HÄR;   http://jozens.blogg.se (jag vet inte om den är hemlig, förlåt isf Jose)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback