I found a little white box with a cross in it

Igår var det feZzZzt som fa-an hos Siirpalainen. Jag var uppe i varv hela kvällen, tills generalidioten var ett ärkesepe.  Efter några arga ord satte sig Siri och Axel vid pianot respektive gitarren, och därmed var sångstunden ett faktum. Jag freestylade texter till musiken. Det kunde handla om a little white box and a kapsyl. The goldie round kapsyl. Ibland handlade låtarna om att jag låg under bordet. Vi sjöng både country och lite mer funky style.
I slutet handlade låten om att någon hade spytt i hörnet. Någon hade vekligen tagit sig friheten att hälla ut sina inre kroppsvätskor i hörnet. Det kom bara EN positiv sak ur den händelsen och det var att jag fick mer att sjunga om.

Denna vackra söndag har bestått av television. JUST DET ALLIHOOOPA jag har sett på tv. Å fyfan vad kul. Sluta läs min blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback