peeking over shoulders

Smörgåstårta, gräddtårta, köttårta, armtårta, ristårta, tarmtårta. Nej fyfan, jag är mätt.
Min paljettklänning är på fest ikväll, utan mig. Dock sitter den på min älsklingsälsklingsälsklingsMilly så den är nog nöjd och glad. Jag är också ganska glad då jag har införskaffat mig ett par skor. 35e i min lilla samling.


Men hallå. Sävefest imorrn? Jag svarar bestämt: Tack, men nej tack. Tro det eller ej, men jag är inte på håvarhumör. Min håv har ställt in sig på endast långhåriga. Vad ska man göra då liksom? Säg aldrig emot håvarhåven.

SÄG ALDRIG EMOT HÅVARHÅÅÅÅVEEEEEEEEEEEN!!!!

Kommentarer
Postat av: diana

håvarN^ is my middle name, bitch! ;) MUAAAHHAHHAHA

Postat av: Milly

din kläning var lycklig, och min håv var också inställd på långhåriga. och hur många långhåriga killar finns det i trean. min ännu mer älsklingsMatilda

2009-02-05 @ 17:04:44
Postat av: Matilda

Diana: Ja kan tänk mi deeiii

Milly: Alltså härligt att klänningen var lycklig, men desto mindre härligt är avsaknaden på långhåringar. Jäääla schiiit. Puss<3

2009-02-07 @ 00:50:03
URL: http://matildal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback