Får man göra ett hjärta nu? Får man?

Nattläsning till alla mina 102789213687468 läsare:

Vad är det som händer?
Här halvligger jag i soffan/på bordet. Dubbelhakan svettar sig fast mot bröstkorgen som om dom låg med varandra. Det är sommar, men vart är solen som ska få mig att svettas på riktigt?
Lillgribben och jeeeg har inte träffats på 39 timmar och ca 30 minuter. Det känns lite dåligt såhär i dessa nyförälskade tider. Samtidigt måste man se på livet med glada ögon. Och svettiga dubbelhakor.

För att underhålla mig själv när jag halvligger ensam i mitt unkna källarrum lyssnar jag på "mittans hemliga". Det är Spotify-spellistan med bra låtar, som jag skäms för.
Egentligen får man inte lyssna på pinsamma låtar, men eftersom mitt motto fortfarande lyder FUCK THE SYSTEM, så gör jag det ändå.
Tre tips från spellistan är:
(Pass på! Tänk på att det är från en hemlig spellista som endast jag har access till)
Sandcastle Disco - Solange
Ching-A-Ling - Missy Elliott
Cotton Fields - Creedence Clearwater Revival

Fast ärligt talat så skäms jag bara för den förstnämnda.

Igår såg jag en helfestlig cowboy på stan. Jag såg poliser gå till attack med batong.
Kojbojen gav mig inspiration att sjunga Cotton Fields med äkta kojbojröst.
Poliserna gav mig endast sorgsna känslor. En av dom var nämligen den polis som tog alla mina personuppgifter. Sorgsen är jag för att han aldrig ringde upp. Trodde jag hade halva inne där.


Dags att dra loss den fastklistrade dubbelhakan till de ljuva tonerna av Elvismusik.

your kisses lift me higher
like a sweet song of a choir
you light my morning sky
with BÖÖRNING LÖÖÖVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback