due, haru tänkt på va världen har blivit liten egentligen?

Helgen har bestått utav jobb - krogi - jobb - kolla på bal - fira mutters dag.
Milly var så fin på balen att jag började gråta... såklart.
Idag har jag mest sett på politisk debatt och gått på la piazza. Jag har inte blivit klokare inför det kommande valet till EU-parlamentet, men jag har dock köpt tröja och skor, så jag är lycklig ändå. Ebba gav mig världens finaste nagellack också.
Ja, livet hade varit underbart.
Om jag inte hade haft jäla kulturveckan+estetisk orientering-utvärderingsinlämning imorgon. Klockan NOLLÅTTA NOLLNOLL ska den vara inlämnad annars får man smisk eller IG. Jag vill inte ha något av det, så jag borde börja nu.
Förresten fick jag M to the V to the G i Grafisk Kommunikation A. Jo man tackar!

Nu får jag ta mig i min icke-existerande krage. Heippa!

-Vi går till Ringmuren....Ringflugan.......RINGDUVAN!

Kommentarer
Postat av: milly

bubben. hjärtan.

2009-06-01 @ 21:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback