jojojojoda

Jag hade gjort mig redo för höga höjder och femkamp på Tors gård med jobbet. Men icke! Så jäla lurade blev vi.  Först gick vi runt och svarade på skitsvåra gåtor (eller var mitt lag bara sämst? haha), och blev efter det skjutsade till okänd plats. Det visade sig vara paintball, woowowowowowoo. Jag var lite rädd, men efter ett par öl kändes det bättre. Satan vad jag kände mig som en äkta sniper alltså!
Första gången jag blev träffad var av min egen lagkamrat, rakt i ryggen, typ tio meter från baslinjen. Velli gutt! Sedan ramlade jag typ 20 gånger och faktiskt så tog jag andra lagets flagga en gång. Dock med hjälp av mitt skitduktiga team.
Ja, jag är lyrisk över paintballen (samt helt skadad av alla ramlingar).

Tävlingen mellan lagen fortsatte med skidgång och blåsrör. Vi vann tyvärr inte.
Bilarna gick tillbaka till Joda där vi möttes av våra chefer i dreads och rastafarimössor. Drinkar i ananasar och reggaemusik, parasoll och hängmattor! Efter några jamaicanska öl var det jäla fin stämning, men även vackra saker har ett slut, så jag träffade mannen när festen slutade!

Idag ska jag sola min baksida i Almis, och imorgon ska jag och Heddan klura in oss på Gute för att se Veronica Maggio!
Guttiguttans banana!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback