ooh stoppa dig

Vojne, vojne! Jag kom inte in på min älskades spelning igår. Ja, Veronica Maggio alltså. Vissa artonåringar var varmt välkomna, men ICKE JEG.
Vi, de nekade bebisarna, gick till Surfan istället och jag fick en stor jävla öl. Fööör stor, så redan vid halv 1 slirade jag hem med min gribb. Tur att jag har honom, annars hade jag somnat på vägen eller något sånt fint.

Idag drog vi ner till Almis så fort vi vaknade, men det var för jäla varmt alltså. Så nu är jag lite döende vet ni.
Men ingen tid för vila, ikväll jobbar jag 20-24.30. Eeeeh, så att eeeh ni vet det.


(Min überrygga är på P&L utan mig!)

Tack och heippa
/Er hängivne Mittz0r.

Kommentarer
Postat av: bebb

God kväll! jag tycker minsann det var fint o se dig o resterande av sköna gänget skaka rumpa på Surfan! låt det ske igen! hoppas du mår fint även fast det sorliga beskedet med pop-kungen.

Postat av: Mattvald

Ebberton: Hej påddi! Jag tyckte också att det var fint som snus! Blir det något mer brolla-dj:ande? let me know C: Annars lär vi träffas inom en snar framtid

2009-06-26 @ 02:19:37
URL: http://mitildi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback