get on your dancing shoes

Det här med nakna människor.
Trots att man har sett säkert hundratals så är det ändå lite genant. Det hände mig idag. Vi skulle ha nakenmodell på formen och jag var mest nervös inför situationen. Tänk om jag skulle få en såndär välbekant skrattattack som man inte kan få stopp på!
Men ni kan andas ut, jag lugnade ner mig. Det var riktigt jävla rövidiotsatanshelvetes-kul. Jag älskar att skulptera i lera, och som jag nämnt förut är ett konstant återkommande motiv i min konst just; nakna kvinnor.
Imorrn ska vi teckna kroki och jag ser fram emot det av hela mitt hjärta. Mmmm... nakna människor.
He..


hehehhee,.
he.

Skämt åsido.
Jag gillar verkligen nakna människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback