kär och galen

Efter en liten dansshow av min mor msn:ade Jossan, åkte och köpte folle och kom hem tll mig. Till 60-talsmusik, och senare 70-talspunk, lagade jag asgoda vegetariska biffar med bulgur till oss. Efter en rajdig middag satte vi oss i bastun och pressade. Jag misstänker något förbjudet ämne i "hallonmumrikarna" för vi skrattade åt allt. AAALLT! Som om det inte vore nog sjöng vi Mariah Carey................................
Josan+mat+öl+guttax2+bastu = SANT!


En låt tillägnad en kär vän.
Update: Alltså, inte en vän som är kär i någon, utan en som jag håller kär. Typ. Ja.

Min dag har börjat med lite Life of Ryan (<333333) och nu sitter jag egentligen på vår inglasade altan, har bara datorpaus. När min mamma har pysslat om sina andra barn, blommorna, ska vi ut och köra i vårsolen. Frågan är vad som händer sen!? Vem vet, jag kanske blir kär och galen ikväll.

Kommentarer
Postat av: josebajs

hahaha, åh. du vet inte hur glad jag blir alltså!

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback