wiwuwi-wiwuwii

Liiivet, jag sa livet. Ja, vart har jag nu gjort av min kluckmaskin?

Igår var jag på middag med Ellen, Hedvig, Julia, Anna, Olivia och Josefine. Det var jag.

Idag har jag promenerat låtsassysters nakenvovve och ätit våfflor. Mer drag blir det mot kvällen. Först ska jag provjobba, jag är jättetaggad för jag gillar verkligen stället, så jag hoppas dom gilla miii. MEEEN.. det är inte slut där, senare ska jag förreferra med Lamu (tror jag) sen blir det wiiickkeeed party. Antar jag. Tror jag. Hoppas jag.

HEHEheeeh. Jag är tråkig men ändå jävligt rolig. Rolig men ändå jävligt tråkig.
Jag ska dricke kaffi. I höst ska jag tjata till mig en tandställning.
Fö ja ska få de fineste tända i världiii. Jo naj. Jo.
BAHBAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback