swedish plumtrees

Mår som en vovve idag också. Vill bli klappad idag också.
Ett uppiggande moment på denna dag var glasblåsningen. Det roligaste jag gjort, kanske. Mitt framtida yrke, kanske.
Jag havar icke tillräcklig talang för konstskola, jag äro icke hemskt kreativ, jag vill jobba i ett garage med kaffi, polare och musik. Plus att jag har spelat tvärflöjt så jag har skitbra lungkapacitet (HA!!!! TVÄRFLÖJT!! SUG PÅ DEN NI!!!!). Summa sumarum: Jag är en natural born glasblåser.

Detta är en gammel goding som är fin. Både låten och vidjon.

Mitt rum ser lite mer städat ut än vanligt. Det beror på att jag har sparkat ihop allt i en hög i ena hörnet. Där samsas väskor, kassar, tusentals papper, diverse kläder, skor, en gammal termos och lite annat guttans. En rajdig prylhög alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback