where is my mind?

STO DA CAAANE!
Men jag har inte tid att vara sjuk. Jag måste redovisa italienska, prata betyg med Tove, blåsa glas samt ta hand om mina släktingar. Det kommer bli en hård dag imorgon...

Det värsta är att jag inte bäddat klart min säng ännu. Påslakanet alltså, fyfan. Just detta som fått äran denna gång har inga hål längst upp, och det kan vara en av de mest irriterande sakerna jag vet. Jag fasar inför stunden då jag måste byta påslakan. (Det måste ske ikväll).

Min dator är så vaaarm. Allt är så jobbiiigt. Jag behöver någon som kliar mig på ryggen. JAA KLIA MIG PÅ JYYYGGEEN. Mmmm... ja ä en bäbis. Mata mig! Klappa mig! Killa mig på jyggeeen!!! Å på aaajmeeen. Kittla lite på handeeen, och på fingjajnaaa.
Nomnomnom liten bebbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback