late night fjortisblogging

Jag har ju tidigare biktat mig om mitt, nästintill, sjukliga behov av fjortisbloggar. Allas våra Kissie, Dessie och Paow har tappat stinget tycker jag. Det är därför jag prisar gudarna denna otroliga afton.
Jag har hittat den ultimata:
SE PÅ HENNE!!!! SE PÅ HENNES TUTTAR! Hahahahah! SoEt!
Vill man ha såna bröst ska man ha för liten bh+fyllning av något slag, det är bara fantasin som sätter gränser. Jag tänkte ha så på ferrekorrens foto i skolkatalogen, men jag vågade inte. :C
(Det här praktexemplaret skriver bl a om hennes egna sexupplevelser. Hon är ju typ 12!?)
Hahahhaa. Jag är glad nu.
Det behövdes efter att ha sett Butterfly Effect. Gråtmaraton!

Kommentarer
Postat av: KIMBERLY

hahaha xD vad heter hennes blogg?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback