the power of städerz

Dagens photobooth:
När man först ser bilden tror man liksom att jag ligger ute på playan eller nåt. MEN om ni ser hur datorn reflekteras i brillzen, så förstår ni att jag faktiskt satt inne. Ou, sant!
På väggen syns ett överjordiskt sken. DET VAR SOLEN!!!!!
För en sekund tänkte jag därför att jag skulle använda solglarror idag, men ångrade mig snabbt när jag insåg att... solen var täckt med moln. RÖVEN!
Just nu har jag städmani. Fan vad kul det är att städa ibland! Speciellt när man har starka, miljöfarliga medel. Då känner jag mig som en riktig skurk. Brukar kalla mig Agent 666 Thief of dirt, sådär i smyg.
En sak till; Spelar de Beat it imorgon på Gute så ska ni få se en riktig jävla uppvisning. JA, jag kan faktiskt dansen. Det är en av mina många talanger.
Nu skriker dammtrasan efter mig, måste verkligen dra. Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback