jöst lajk haanii

LOVE ME OR HATE ME, STILL AN OBSESSION!
Eh.. ja. Min blogg är ju asbra......
Dagens fika med Cillort och Josefina var fin som snus. Hemma hos Cecilia visade jag upp en av mina många talanger; Jag kan (nästan) dansa Beat it-dansen.
Jag kom hem typ halv 9, men ingen tid för vila. Det bestämdes mycket snabbt att jag skulle träffa min fina Milly! Vi promenerade jättemycket. Hittade en favvoBoll på St Nikolaigatan. Ba sådär!!!
På Torsdag åker jag och sistnämnde till Stockholm. GribbanaGribbs bjuder på husrum, och vi, citat Mittan Limbye, bjuder på en utsökt middag, och kanske klär av oss nakna.
Vi får överlägga om det sista dock!
Taggaaaa som faaaaan WO O O O OOOOO OOO!!!
Barapapapapapa papapapaaa.
Ahmen lägg av nu föfan.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback