rar mitty tibakz i lådn

Jaaa, nu lever både jag och mitt internet! Det firar vi med en rar bild på mig:
En rar bild på mig

Exakt såhär ser jag ut idag. Eller ja, jag såg ut så imorse.
Runt lunchtid var jag och Heddan, i egenskap av Studentkommittén, ute på Säve Norr för att kränga treakort. Det gick sådär må jag säga. Kul med ett besök på andra sidan stan dock, plus att vi fick KAFFI!
Så.. ja... Stockholm var fint! Jag och Olivia bodde hos Pelle, Alex och Dempa ute i ghettot Vårberg. Nog var det bra ändå, ska ni veta. Jag har kommit hem med lite nya grejer, såsom skor, smycken och ett fåtal plagg.
En vacker kväll började med att jag, Boll och Pelle lagade mat tillsammans, som vi sedan avnjöt till vyn av ett höghus. Senare kom Alex hem och då jävlar blev det liv i luckan. FEHEHEHEEST.  Jag gillar dom gribbarna ja!
NU DOCK ska jag vi i ferrekorra handla prylar till treadagen. JA DET ÄR PÅ TORSDAG. Förförfest i kaffis 9-14. Förfest på O'Learys klucku 20-23 och riktig fest på Hamnplan 5 kl 22-02. WOOHOOO!
Heippa <33333333333 ELSKE EEEJR

Kommentarer
Postat av: sippikus

S-S-SS-S-S-SSS-SSSNYGG <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback