so relatively fucked

I fredags bjöd jag över min älskade Milly på ett glas rosé.
Det blev två.
Och tre.
Sen tog vi oss till Gute, och det tyckte jag var hemskt roligt.
Inte den första PhotoBooth-bilden. INTE DEN SISTE HELLA NAJ.

Igår var jag helt utslagen hela dagen. Både baksjukan och febern hade hunnit ifatt mig. Så ja, jag spenderade dagen i soffan, med asmycket pompa och vajm åbåj.
Idag var jag nästan uppe med tuppen, så innan frulle gick jag en promenix. Efter ett tag kom jag på en sak, och (HAHAHA) ni ska bara veta vad jag gjorde. Okej, så farligt var det inte.
Nu ska jag plugga körkortsteori. Man kan ju säga att vädret peppar en till att kunna köra överallt. He.

Kommentarer
Postat av: milly

sjiukt snigge och sjiukt kiul!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback