<3

Jag har en hemlighet som nu måste komma ut. Kan inte hålla den inom mig längre.

Jag älskar fjortisbloggar!!!!!

Kan inte sluta läsa. Måste veta allt. Det är som en slags hatkärlek till dessa fejkblondiner.
Mina favvisbloggar är: Paow, Dessie, Kissie och Gaybloggen.
Självklart läser jag också NBitchie och Falsksanning, som är bloggar som handlar om dessa profiler.

Det bästa är att jag har en god vän som även hon är fast i löshårsbloggträsket.
Ibland vill jag också ha löshår, jetemycket smink och gå på chailattediet.

Men nu gör jag inte det, utan får bara drömma mig bort några minuter varje dag.
Tack för er förståelse. Heippa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har förpestat mig, jag är helt såld också!!

Postat av: Anonym

Det är just nu bloggkrig mellan 3e största bloggaren dessie

och jockiboi östergötlands största.



allt handlar om en msn konversation mellan dom som båda har olika print på en av dom är fejkade.

hittils tror folket det är dessie av olika anledningar.

ta en titt och se om ni kan se några fel på nån av deras printscreens



www.dessies.se (scrolla ner lite på sidan)

www.jockiboi.blogg.se

2009-09-10 @ 02:00:44
Postat av: Radiopojken

Missa in den nya storbloggaren radiopojken som dissar bloggkändisar m.m



http://radiopojken.blogg.se

2009-09-19 @ 13:03:40
URL: http://radiopojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback